Lietuvos Verslo Kolegija

Rinkodaros ir pardavimų vadovas (-ė)

  • Atsakomybės:
    • Rinkodaros strategijos, orientuotos į pardavimų augimą Lietuvos ir užsienio rinkose, kūrimas ir įgyvendinimas
    • Biudžeto planavimas, paskirstymas ir efektyvus valdymas, užtikrinant produktyvų bendradarbiavimą su išorės partneriais ir paslaugų tiekėjais
    • Nedidelės rinkodaros skyriaus komandos darbo organizavimas, užduočių skyrimas ir veiklos rezultatų analizė
    • Rinkos tendencijų analizė, pažangių skaitmeninės ir tradicinės rinkodaros  sprendimų diegimas
    • Reklamos kampanijų planavimas, organizavimas ir jų rezultatų analizė
    • Turinio socialiniams tinklams, įmonės internetinei svetainei bei kitoms rinkodaros priemonėms kūrimas
    • Dalyvavimas įmonės pristatymuose, parodose ir kituose verslo renginiuose Lietuvoje ir užsienyje.
    • Prekės ženklo žinomumo didinimas visuose komunikacijos kanaluose
    Tikimės, kad Jūs:
    • Turite ne mažesnę nei 3 metų sėkmingą darbo patirtį marketingo ir pardavimų skatinimo srityje (patirtis mokymų ir švietimo paslaugų srityje būtų privalumas)
    • Gebate planuoti ir koordinuoti tradicinės ir skaitmeninės rinkodaros veiklas
    • Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą verslo vadybos, rinkodaros, komunikacijos srityje
    • Sugebate efektyviai planuoti nedidelės vidinės komandos ir išorės partnerių veiklas ir laikytis numatytų terminų
    • Turite sisteminį požiūrį į marketingo strategijos kūrimą ir įgyvendinimą
    • Turite žinias ir praktinius įgūdžius valdant Paid Ads kampanijas (Google Ads, LinkedIn, Meta Ads) ir analizuojant jų rezultatus
    • Turite patirties su marketingo automatizavimo sistemomis (pvz., ActiveCampaign, Brevo)
    • Darbo patirtis su grafinio dizaino įrankiais (Canva, Adobe Creative Suite ir pan.) būtų privalumas
    • Turite puikius projektų valdymo įgūdžius ir gebate savarankiškai priimti sprendimus
    Įmonė siūlo:
    • Galimybę įgyvendinti kūrybinius projektus Lietuvos ir užsienio rinkose
    • Draugišką darbo aplinką ir profesionalų komandą
    • Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes dalyvaujant seminaruose, konferencijose ir mokymuose Lietuvoje ir užsienyje
    • Konkurencingą, kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį ir priedus
  • Indigroup yra aukščiausio lygmens specialistų ir vadovų atrankos profesionalai. Mūsų klientė – Lietuvos verslo kolegija (LTVK).

    LTVK tai 1994 metais įkurta moderni, atvira visuomenei, nevalstybinė aukštoji mokykla, rengianti į šiuolaikinę Lietuvos ir Europos darbo rinką orientuotus socialinių ir fizinių mokslų specialistus. Kolegija aktyviai dalyvauja tarptautinėse studijų ir mokslo programose, plečia tarptautinių partnerių tinklą, yra viena iš lyderių Lietuvos kolegijų tarpe pagal dėstytojų ir studentų dalyvavimą tarptautinėse mobilumo programose. Kolegija palaiko stiprius bendradarbiavimo ryšius su Estijos, Švedijos, Čekijos, Danijos, Turkijos ir kitų šalių aukštojo mokslo institucijomis, turi savo atstovą Azijos šalims Indijoje, bendradarbiauja su kitomis užsienio verslo, nevyriausybinio sektoriaus, švietimo organizacijomis.

    Kolegijoje siūlomas itin platus studijų programų spektras – čia galima pasirinkti iš 12 studijų programų, 19 specializacijų. LTVK šiuo metu studijuoja apie 1 000 studentų, veikia du skyriai Klaipėdoje bei Vilniuje.

Mumis pasitiki