Vadovų atrankos kompaniją besirenkant – ką reikia žinoti?

Vadovų atrankos kompanijos pasirinkimas yra didžiulė atsakomybė, nes nuo šio sprendimo priklauso tolimesnis bendrovės vadovų grandies formavimas.

Strateginis partneris

Į vadovų atrankos kompaniją reikia žvelgti kaip į strateginį partnerį. Strateginis partneris, skirtingai nei tik paslaugos teikėjas, ne tik laukia poreikio iš kliento, tačiau kartu su klientu jį formuoja. Klientas vadovų atrankos kompanijai gali išsakyti problemą, su kuria susiduria aukščiausio lygio vadovų grandyje, o kaip šią problemą išspręsti turi pasiūlyti vadovų atrankos kompanija. Aptariant kiekvieną naujai ieškomą vadovo poziciją, vadovų atrankos kompanija, kaip partneris, turi pateikti detalią informaciją apie reikiamos darbo rinkos dalies vadovų lūkesčius, jų atlygio rėžius, jų reikalavimus darbdaviui, jų imtį ir t.t. Klientas kiekvienąkart turi gauti visą reikiamą informaciją ne tik, kaip bus ieškomas vadovas, tačiau ir kokius papildomus tikslus galima pasiekti prie standartinės vadovo pozicijos pridėjus tam tikrus reikalavimus ir pasirenkant tinkamesnę vadovų paieškos kryptį.

Pažangiausia metodologija

Vadovų atrankos kompanija privalo turėti būtent vadovų atrankos metodologiją. Bendra atrankos metodologija atrenkant vadovus nėra efektyvi. Jei vadovų atrankos kompanijos projektų vadovas gali aiškiai pagrįsti visą paieškos procesą ir motyvuoti, kodėl pasirinkta būtent tokia metodologija, vadinasi atrankos kompanija tikrai specializuoja savo paslaugas vadovų atrankos srityje. Metodologijoje turi atsispindėti vadovų atrankos kompanijos pažangumas taupant atrankos laiką, pateikiant tiksliausius kandidatų pristatymus, tarpininkaujant derybose su kandidatais ir t.t.

Kandidatų paruošimas

Tinkamas kandidatų paruošimas pirmajam pokalbiui su klientu yra vadovų atrankos kompanijos tikslas. Kandidatai turi realistiškai vertinti poziciją, būti supažindinti su ankstesne pozicijos istorija, su keliamais KPI bei kita vadovų grandimi. Taip išvengiama klientų laiko gaišimo kandidatų atsisakymo atveju ir klientai gali iškart supažindinti būsimą vadovą su lūkesčiais, ilgalaikiais tikslais, iššūkiais ir pan. Visa kita informacija kandidatui jau būna pateikta, todėl klientui nereikia atlikti supažindinimo užduoties, nes tuo jau pasirūpino vadovų atrankos kompanija.

Specifinės srities žinios

Vadovų atrankos kompanija privalo klientui suteikti galimybę dirbti su projektų vadovu, kuris yra ieškomos srities žinovas. Jei pvz. vyksta finansų departamento direktoriaus arba gamybos srities bendrovės generalinio direktoriaus paieška, vadovų atrankos kompanija privalo turėti savo grandyje gerai šios srities darbo rinką išmanantį projektų vadovą. Tokiu atveju tiek kandidatų sąrašas bus sudaromas itin tiksliai, tiek darbdavys bus informuotas apie visas įmanomas paieškos galimybes ir kanalus. Tuo pačiu ir kandidatas gauna galimybę ne tik susipažinti su ieškoma vadovo pozicija, tačiau tuo pačiu gali padiskutuoti su vadovų atrankos kompanijos projektų vadovu.

Norite sužinoti daugiau? Susisiekite