Vilnius

Marketingo skyriaus vadovas (-ė)

Indigroup diktuoja vadovų paieškos ir atrankos standartus Baltijos šalyse. Mūsų klientė, bendrovė „Omberg“, plėtojanti investicinius NT  projektus bei vykdanti sparčią plėtrą. Šiuo metu bendrovei ieškome strateginės pozicijos marketingo srityje – marketingo skyriaus vadovo (-ės). Ši pozicija bus atsakinga už šiuo metu bendrovės vystymų NT projektų marketingo veiksmus ir visiškai naujų projektų marketingo strategijų kūrimą ir įgyvendinimą. Taip pat marketingo vadovo (-ės) pozicija bus atsakinga už 4 marketingo specialistų komandos rezultatus.

#6

2018 m. Omberg pradės vystyti 6 visiškai naujus NT projektus

#4

2018 m. marketingo skyriaus komandoje be vadovo (-ės) dirbs dar 4 specialistai

Darbo pobūdis

  • NT vystymo bendrovės marketingo strategijos kūrimas ir įgyvendinimas;
  • Ribotos trukmės NT prekinių ženklų kūrimas: tikslinės auditorijos nustatymas, komunikacijos kanalų patvirtinimas, biudžeto planavimas ir kūrybinių sprendimų realizavimas;
  • Užduočių formavimas skaitmeninės rinkodaros, socialinių tinklų, RsV, reklamos gamybos agentūroms bei rezultatų vertinimas;
  • Marketingo skyriaus komandos valdymas: KPI nustatymas, techninių žinių ugdymas, motyvacija;
  • Esamų NT projektų marketingo veiksmų analizė ir komunikacijos pokyčių valdymas siekiant padidinti konkurencinį pranašumą;
  • Naujų NT prekinių ženklų įvedimo į rinką veiksmų planavimas ir valdymas;
  • Konkurencinės aplinkos analizė ir geriausių marketingo praktikų NT srityje pritaikymas.

Įmonė siūlo

  • Vadovaujančią poziciją kupinoje įdomių iššūkių NT srityje;
  • Galimybę kurti marketingo strategijas nuo nulio kiekvienam naujam NT projektui;
  • Sparčiai augančią ir inovacijas vertinančią bendrovę;
  • Motyvuotą skyriaus komandą, turinčią gausią patirtį ir aukštą motyvaciją;
  • 2000-3000Eur neto siekiantį atlygį bei priedus.

Reikalavimai

  • Sėkminga patirtis marketingo srityje vadovaujamoje pozicijoje;
  • Geros skaitmeninio marketingo kanalų žinios ir patirtis vystant marketingo veiksmus digital aplinkoje;
  • Marketingo biudžeto planavimo ir optimizavimo patirtis;
  • Sklandaus bendradarbiavimo vystymo su media agentūromis patirtis;
  • Skaitmeninės bei tradicinės medijų, RsV, socialinės komunikacijos sričių žinios bei patirtis paskirstant biudžetą skirtingose medijose;
  • Marketingo veiksmų efektyvumo analizės patirtis;
  • Produkto/projekto įvedimo į rinką rinkodaros veiksmų planavimo bei įgyvendinimo patirtis;
  • Geri analitiniai ir konkurencinės marketingo aplinkos monitoringo įgūdžiai;
  • Strateginis mąstymas, sugebant planuoti veiksmus į priekį siekiant ilgalaikės vertės.

Kontaktas pasiteiravimui

Karolis Blaževičius

+370 654 74958
karolis@indigroup.lt

Aplikuoti į poziciją

Pasirinkite ir įkelkite savo CV. Konfidencialumą garantuojame.