Kaip darbdavio įvaizdį kuria bankai

2016 05 24

Daug dėmesio vidiniam darbdavio įvaizdžio kūrimui skiriantys Lietuvoje veikiantys bankai pirmiausia galvoja apie klientus, kurių gera ar bloga patirtis bendraujant su banko darbuotojais. Pagrindinis tokių darbuotojų pritraukimo ir išlaikymo įrankis – organizacijos darbdavio įvaizdis.

Juditos Grigelytės (vž) nuotr.

Juditos Grigelytės (vž) nuotr.

Bene visos didžiosios Lietuvos bendrovės naudojasi socialiniais tinklais, tačiau kol vieni ten mato tik pirkėjus, kiti pastebi ir darbuotojus. „Kol vienas bankas dalijasi žinute apie naujas paskolų išdavimo taisykles, kito banko paskyroje visas dėmesys nukreiptas į naują darbuotoją, kuris džiaugiasi pirmosiomis savo dienomis naujajame darbe. Lietuvos bankai kovoja dėl tų pačių darbuotojų, tačiau kovai persikėlus į „Facebook“ jėgos labai išsiskyrė“, – sako Karolis Blaževičius, „Indigroup“ paslaugų grupei priklausančios darbdavio įvaizdžio agentūros „Chorus“ partneris.

Pasak jo, darbdavio įvaizdžio formavimu rūpinasi visi didieji Lietuvos bankai, tačiau vieni tai daro profesionaliai, kiti tik pradeda.

Regi ne tik klientus

Didžiausią kovą dėl darbuotojų socialiniame tinkle „Facebook“ pakurstė naujo „Danske“ padalinio atidarymas Vilniuje. Banko „Facebook“ platforma tapo puikiu įrankiu darbdavio įvaizdžiui formuoti.

„Tai tik įrodo banko žinučių darbdavio įvaizdžio kūrimui procentas – daugiau nei 90%. Net nereikia eiti į biurą – darbuotojai, jų nuotaika, bendras jų laisvalaikis – viskas kaip ant delno nuotraukų ir vaizdo įrašų formatu banko „Facebook“ paskyroje. DNB ir „Swedbank“ į kovą dėl darbuotojų socialiniuose tinkluose stojo tvirtai. Abiejų bankų paskyrose aiškiai matoma orientacija į darbuotojus. DNB darbdavio įvaizdžio formavimas daugiausia pateikiamas banko organizuojamo maratono tema, o „Swedbank“ darbdavio įvaizdžio formavimo žinutės įvairesnės, tačiau taip pat įtraukia banko darbuotojus kalbėtis su būsimais kolegomis“, – vertina p. Blaževičius. Pasak jo, orientacijos į darbuotoją apraiškos matomos ir SEB bei „Citadele“ bankuose. Kita vertus, „Facebook“ tinkle šie bankai bent jau kol kas regi beveik tik klientus.

Patenkintus bankų darbuotojus ir darbdavio dėmesį kolegoms socialiniuose tinkluose pastebi ne tik potencialūs darbuotojai. „Darbdavio įvaizdžio formavimas yra ir žinutė klientui – čia dirba puiki komanda, kuri ne tik suteiks kokybiškas paslaugas, tačiau dar ir maloniai aptarnaus, nes mėgsta savo darbą. Taigi tinkamas dėmesio paskirstymas darbuotojui ir klientui socialiniuose tinkluose – vienas didžiausių iššūkių kovojant ne tik dėl darbuotojų, tačiau ir dėl klientų“, – pabrėžia p. Blaževičius.

Atlikdama bankų išorinio darbdavio vertinimą „Chorus“ nevertino socialiniame tinkle „Linkedin“ formuojamo bankų darbdavio įvaizdžio dėl per žemos komunikacijos.

Pilnas straipsnis „Verslo žiniose“

Mumis pasitiki